Friday, August 28, 2009

ari Semalam dalam sejaraH.ak ke y bersalah??

kepenatan y menimpa2..huhu(^_^)..

1st,mtk maaf kpd insan brknaan..ak bkn xnak reply msg korg.tp ntah.ati ak mgatakan 'TIDAK' utk i2. ak xnk korg terase ngan ak..alahh...tme marah..mcm2 bole jadi kan? drpd ak reply ngan pekataan y sakitkn ati,so, better 4 me to keep silence 4 a while. emmm..ntah, tgu mood ak stabil dlu , i wil reply ur msg.tp xjanji la ble...mgu dpan kot..hehe..ak tau mse korg wat cm2, korg xkan expec ak jd cm2 kan.sbb slme n ak y kne kan korg. ak pon xtau nape snsitive sgt smlm. mmg mke ak nmpak cm slambe, ati ak..huhu.payah2..Allah je y tau.lg skali, maaf ku ucapkan pada kalian..

smlm, adalah ari y indah jgk. blik2 je clas, da org amek.ajak brbke skali.wlpn dtg amek lmbat, xksh la..'better late than never' kan..smpai je kat umah k.e ein, trgmam skejap. ak dah agk da rmai org kat si2. tp xde r ak sgka smpai se ramai 2.huhu..pnuh selipar2 kat lua..msuk dlm, xle bkak pin2..nk masuk cmne , insan kat dlm 2, melimpah ruah smpai duk blkg pin2. ske ak tgok suasana kat si2 wlpn agk kelam kabut.ak dtg2 je,trus Amal ksi air n kuih.ak amek je r.xde nye nk segan2. ak smpai pon 10 mnt lpas wak2 berbuke dah..trpjg lak pose ak smlam.1st time kot..

After terawih, kol umi jap.sekejap ke??...lme la jgk gyut ngan umi.tp umi y byk bercerita. ak nk brcrite pasal mslah ak?emm..bkn skrg kot.sbena nye, najwa xchat2 lg.3 ari lpas, ak tny najwa, ye ckp da chat..huhu..tipu ak la 2..em..ak duk pkir,cmne ngan study ye..trial exam around a corner..nk je ak blik. study blik y frm5 n cite kat ye..lgpon.at least da gk ilmu,xde r trbaring kosong..huhu.ble la adik ak n nk bek.brat dah trun 5 kg..xtau la jd cmne..dlu pon mmg dah kurus.mkin kering la..kudoakan najwa bertambah sihat n kmbali kpd idop y ceria malah lbh bek lg.Amin..

1 comment:

Layyinul Harir said...

ooo,hak mg buka korek idong tu ke..hehe..ari 2,adik ada gtau mg x call umah..tp,alhamdullilah ar mg call gak umah..huhu..ttg najwa tu..ish3 sedih wase ork..aku ada amik gambar dia tgah tido..tp,mesti mg sedih kalu tgk..aku xsampai hati nak anto..isk3.. ari 2,kat umah ada gak dia study soalan2 trial yg faikqah wat balik,tp dia kata 'sopa,banyak dah aku xingat..''..aku xtau nak tlg gane..waaa!..sedih cgat..

ari 2,aku tlg panaskan metiow sup dia..n then dia bg la kat aku rasa..aku pe lg makan la dgan penuh berselera,dia mmg xda selera dah..pas 2,najwa cakap ''sedapnya jadik org sihat,best nya nampak mg makan''..aku terus stop makan..sedih aku rasa..;;{