Friday, April 22, 2011

hOw cOme???

dulu2...aku pernah terbaca -tapi lupa buku apa-. pasal gelombang antara manusia.macam wireless jugak la.menghubungkan antara kita dengan kita yang len....ekkk? macam geli je ayat aku.

ok.berbalik kepada topik asal

aku tak pasti tentang kesahihannya. tp ikot pengalaman, mmg betol3 terbukti!waa..!!

1) aku + ummi
-waktu nih jd mse time aku berada jaoh dari ummi aku.xkisah la time skolah dulu2 ke time duk u ke.. duk teringat3 je..tak lama lpas tuh,

*hp berbunyi-call dari umah*-angkat hp,sore ummi-
..oh Allah!...terbukti.ikatan mak n anak mmg kuat..naluri antara keduanya mmg xle nak ckp ape..sgguh strong!strong,ok.

dan kebelakangan nih! byk yg terjadi...asal teringat,tak lama pastuh dpt kol, xpon msg, xpon tbe2 org yang aku terkenang-kenangkan tuh tegur aku kat chat box(fb,ok)..-sbb aku nih ego,xkan stat text org wlpon rindu setebal gunung everest.. setebal gunung everest????..papela..


wawawawa....connection wireless itu wujud!!
ya Allah.besar sungguh kekuasaan Kau!subhanallah!!...


aku pon tak terkata dengan semua kejadian nih.sebab bg aku, benda nih agak di luar pemikiran..wawawawa....tapi kan,bg aku,bezz nye idop dgn coverage nih!!


p/s:aku mengharapkan kawan aku yang mmg dah lama tak tegur akan menge'text' aku.wawawa..penat la rindu kt kau!*


.gambar xde kena mengena ngan entri.sekian.

No comments: