Wednesday, September 1, 2010

bila si dia berkata...




ari tue, aku tepon umah, as usual,op kos nk brgayut ngn umi..
tp adeq y angkat,..

adek; hell0..
aku; assalamualaikum!
adek;waalaikumsalam...
*yes! adek kne ngn aku..sape suruh xbg salam angkat tepon...
perbualan diteruskan...

aku; adek, baju utk raya da beli?
adek;beli dah..3suar jeans, 1 baju kemeja
aku; t-shirt?
adek; tadop
aku; lah...nape tadop
adek; tatau

kesian lak aku ngn adek aku sorang nih...

aku; nak suh beli kat sini dop?
adek; bole gop
aku; ish,nape bole tadop t-shirt raya,kalau dah ada kan senang..takyah ak kena beli..
*aku saje sakat beliau

adek; doh..td tny sgt
aku;opssssss!!...*surrender
dah mmg niat aku nak tny pon...

adek;igt..belikan aku crocs!!
aduh! budak nih..dah lame ye mtk..tp aku asik lpe je..lg2, aku nih bkn selalu kua..




----------------------------------------------------------------

dan...
ari nih aku dpt beli baju yang aku rasa ensem bile adek pakai...
mudahan-mudahan
crocs pon ade,supaya time aku balik nanti,xdela crocs ak hilang lg...!


No comments: