Monday, September 27, 2010

kenangan itu akn ttp trpahat buat selamanya

Ya Allah..sungguh..
tika aku mula2 mengenal erti kasih sayang,
Kau uji aku dengan pmergian ayah trsyang..
org y aku amat hormat suatu tika dahulu

tika aku matang dan faham apa itu erti kasih sayang
Kau uji aku dengan pmergian acik zie
pengganti ummi tika aku berjauhan dgn ummi

Ya Allah...janjiMU..
akan menguji hamba-hambaMu
salah satu; dengan kematian

aku redha dgn pmergian mereka..
tp ble rindu menyinggah...
aku gagal menahan emosi
ak gagal Ya Allah
tabahkanlah hatiku...

kenangan bersama-sama acik zie xakan dpt aku lupakan..
sampai ble2..

eyda xsmpat balas budi acik zie...
tp eyda akan amalkn ape ilmu y brmanfaat y acik zie tlah curahkan
eyda harap..dengan begini,moge acik zie dpt pahala y brterusan


ari ni exam...
study mlm td aku cm hanyut2 je
xdpt concentrate
baru concentrate.kenangan2 bersame acik zie menyinggah..oh!
yaAllah, kuatkanlah hatiku...cekalkan lah jiwaku..
sungguh!!ak amat menyayanginya tp kasih sygMu mbatasi sgalanya

aku trpakse msg, mtk ummi doakan aku tnang time jawab exam..
aku xpenah begini kecuali time final exam...
Ya Allah rahmatMu membentang luas...
aku tau ..tersirat 1001 hikmah disebalik semua takdirMu

No comments: