Friday, October 29, 2010

oh!

korg penah tertengok tak buku nih kat mane2?...mst penah kan?..jwpn penah bg y suke novel.dan insan mcm aku nih mcm penah tak penah tgok je. aku berusaha cari ni pon sbb adek aku yang mtk tolong carikan.klo x, xde mknenye erti novel dlm hidup aku. Aku bole reka cerita lg romantik dari novel2 korg bace tuh..**aish!terlebih riyak takabur lak!

actly, aku nih suke berangan,so, xperlo la bahan2 rujukan dan tambahan utk mengangkatkan lg darjat aku utk ke alam fantasi..huahua

berbalik kepada topik asal, pasal novel y sgguh laris tuh. kat mne eh nk cari. adek ak nih, mst dah bosan tahap semut jalan patah kaki.novel cmnih pon nak bace.

sbb ak faham tahap kebosanan selepas pmR la, aku berusaha gak mencari buku nih!..suruh pnjm xnak.kate beliau ,xske sbb buku org.nk jadikan koleksi..-plop dh- buku2 agama xnak lak buat koleksi.buku2 agama aku tgokdia p pnjam je.xdak lak usaha nk beli..aduyai!

kalo korang ade trjumpe dimana2, kat kaki lima ke,bas set0p ke,roger2 la aku eh

p/s: k.yong,jgn bekeng ngat ngn aku.. dlu,mu xpenoh pon maroh ak, ak je maroh2 mu sokmo.=p..

nt aku bt copat2 repot tuh eh!.demi mu!!.=)

No comments: