Wednesday, November 3, 2010

cerita hidup y berkitar


hidup ni,kalo dipikirkan, asik berputar-putar. alah,cam roda la.kadang2 kita di atas dan kadang2 kita di bawah.

tapi,dalam menghadapi kitaran hidup,macam2 benda berlaku. salah ke aku berkawan?salah ke?.aku bersosial. ya! mmg aku sgt suka berkawan. sape2 y hulurkan salam perkawanan, insya Allah, setakat ni xde lagi y aku reject. belum ada y aku reject...ulang taip..belum ada y aku reject!sekian.

tapi, dalam2 aku berkawan kenapa masih ada y tak ikhlas dalam berkawan. oh! yes!im not a perfect person.tp jgn amek kesempatan dlm kelemahan aku.please...i have my own
dignity.
jangan mainkan maruah orang,la!!

kenapa?? dengan mainkan maruah perempuan KAU rasa KAU bagus?...ke KAU rasa KAU bangga?...rase puas?...hey! xperlu lah..apa matlamat hidup KAU hah?..nak dptkan perhatian mata manusia,mksud aku,mata kawan2 KAU?...xpayah la weh.. baik KAU dan aku sekali berlumba-lumba dapatkan perhatian Pencipta KAU dan aku. itu lagi bagus..nanti,kat 'sana' pon, kalau KAU dalam susah, KAU rasa ada ke kawan KAU y KAU banggakan sgt tuh nk bg pahala diorang kat KAU.? ada?...KAU dah besar,pkir-pkirlah sendiri.

aku bukannye apa, tp aku just nak bgtau y aku sgt pantang ngn perangai KAU. aku geram?ke meluat?..menyampah?..ok,KAU rasa nak pilih y mane,pilihlah sendiri.aku bg KAU kesenangan utk KAU nak pilih. KAU pilih semua pon bagus gak. jelas dan nyata utk describekan perasaan aku kat KAU.

ok, semoga berubah!.sekian.

dari insan yang amat menyampahkan KAU


2 comments:

Unknown said...

sabarlah wahai sahabat...

keLoPak BiRu said...

sebab saba la aku post kat sini
better dri ak serang dia
hehe..=p