Saturday, November 13, 2010

montel.



semalam,dalam2 mse kesedihan itu,ramai lak y buzz kat fB chat..*buzz kat box chat??*..lantakla ape pon.tp bezz,duk layan mcm2 jnis insan.ilang sekejap ksedihan y dirasai..chewah!..tp dalam ramai2 y dichattingkan itu, ada la sorang budak nih..sebok jugak nk berchatting ngn aku.aku pon melayan lah.


budak itu:wassalam
*dalam hati-ni nak berchatting ke hape..awal2 dah wassalam-*
aku:assalamualaikum...*hehe...saje kenakan beliau
budak itu: da..mtk maf pasal haritu
aku:lain kali jgn wat lagi.
budak itu:dh..terime x maaf nih
(dalam hati-aduhai berjiwang2 plak ayat dia nih)
aku:terime la..
budak itu: yesss
*erkkkk??
budak itu: cmne exam?..bole buat x
*aku terpikir ..cmne cara nk mnjawab soklan nih dgn berhemah sekali.
aku:tak boleh jawab sgt.susah.
-kalo aku bgtau xcukup mase kang,ade dia pham ke-
budak itu: y mane susah?
*ehhhh?..perlu ke aku bgtau..ke nak keep it as secret je...dan aku membiakan chatting itu tergantung,sbb aku nk berchatting ngn org len jap

^ting!!^-msg dari budak itu masuk
budak itu: mu xjawab ag soklan aku.
aku: oh! kalo kabo,mu xtau gop.soklan kinetic?..mu tau ke apebende tuh..
budak itu:eleh..igt mu pandai ngat ke..
*lg skali...errrkkkkk??...itu lak respon ye...

ok,baiklah.aku menerima ngan hati terbuka.aku xde r pndai sgt..eh,silap2..aku pndai sgt tp xde r rajin sgt



*pssst: budak itu adalah adek bongsu aku.berumur 10 taon..korang rase kalo aku xreti buat,dia bole tlg ajarkan x sbjek reactor tuh....

tibe2 teringat kat adik aku y montel amat itu.^_^

No comments: