Monday, November 15, 2010

25 perkara tentang aku???

walawey...aku agk kemalasan nk menjawab soklan budak neh..disebabkan beliau adalah insan y termasuk dalam kalangan y aku amat sayang,so... aku jawab..bukan setakat 25 je tentang aku,aku bg 25 darab 2...50 perkara tentang aku..

1) tak suka geget kuku
2)tido pada mase y diperlukan sahaja
3)xsuke berkawan
4)tak reti bawak kete
5)expert bawak moto
6)suke ngorat org
7) syg katak
8)bukan seorang yang manja
9)pendiam
10)rajin baca buku
11)suke tgok movie
12)suke sgt org guna brg aku wlaupon tanpa izin
13)menulis dgn menggunakan tgn kiri
14)sangat pantang tgok budak kecik
15)degil
16)suke pkir mse depan
17)ikan suke tgok aku!
18)tensen bile sesuatu y aku nak xdapat
19)suke sgt tgok katil aku ronyok2 pas balik clas
20)kerang??..ape tuh
21)tempe..aduh!sodap
22)aku sgt minat kete saGa!!!! SE tau
23)ramai org engat aku neh anak sulung
24)sgt demand time shopping baju
25)aku baru abes pekse disaat ini

ok,dah cukop 25 perkara...aku nak tambah lagi 25!!!

26) tak suka geget kuku time makan..time lain,keje aku mmg geget kuku.jgn buat aku berfikir,nt, secara automatik,tgn akn akan berada di mulut.sekian.
27)tido pada mase y diperlukan sahaja..
-btol,mmg!!bg aku setiap mase adalah memerlukan tido.hak3~
28)xsuke berkawan--
-ini mmg aku ngaku bahawasanya aku tipo..aku sangatsangat suke berkawan..frenlist fB aku,95% adalah insan y mmg aku kenal...lg 5% adalah insan y add aku sbb ade kepentingan..nak ngorat adek aku la,nak ngorat abg aku la..tp y nak ngorat abg aku,sampai skrg aku TAK approve..huahua..jgn arap nk jd kakak ipa aku.aku xberkenan.dtg jumpe aku dulu ye sblm ape2 trjadi antara kau ngn abg aku..=p
29)tak reti bawak kete
-of cos!! aku xreti bawak kete y tayarnya 4segi...cmne nak bawak eh..ade sape2 pro x..ajarkan aku....
30)expert bawak moto
--oh!ini adalah idaman aku..bt mse skrg nih,aku adalah pembonceng terhebat!
31)suke ngorat org
-huahua..ngorat dak2 kecik y umo 3-6taon y ensem2...huahua
32) syg katak
-ini dalam mimpi jela..katak membuatkan aku rase dunia nih akan kiamat!
33)bukan seorang yang manja
-of cos!sape2 y ckp aku manja,anda dah buat kesilapan y besar...skrg nih dah rmai org buat kesilapan y besa..dah melebihi 3org daa...sedar2 la wahai insan..i repeat..aku TAK MANJE,ok.
34)pendiam
-aku diam waktu tido..tuh pon kalo tak ngigau
35)rajin baca buku
-ye,buku@komik doraemon..aku mmg tak tau kenape...
kenape???..kenape??..tolon pkirkan uk aku!!tolon!!
36)suke tgok movie
-ini mmg salah..jwpan sbenanye,movie y tgok aku.arap maklum.
37)suke sgt org guna brg aku wlaupon tanpa izin
-da real is opposite meaning.hoho
38)menulis dgn menggunakan tgn kiri
-kalo lenguh tgn kanan,tgn kiri akn jd mangsa..wlpon tulisan tgan kiri amat buruk,tp kalo da lenguh tgn kanan,ape bole buat..tp kejadian ini amat jarang skali trjadi.
39)sangat pantang tgok budak kecik
-haha..ntah,aku xtau kenapa..
*hey!bdak2 kcik,jgn lalu dpn aku la kalo xnak kene cium
40)degil
-mengaku-
41)suke pkir mse depan
-dgn name lainnye-berangan-
42)ikan suke tgok aku!
-ok,y nih mmg aneh..padahal,aku dan ikan saling pandang memandang...
-dari mata,trun ke hati-::tibe2::
43)tensen bile sesuatu y aku nak xdapat
- amat betol
44)suke sgt tgok katil aku ronyok2 pas balik clas
-mksud sebenar,sebaliknye..hehe.
45)kerang??..ape tuh
-oh!haiwan ini aku xtau kenape..tekakku xnak telan..apakan daya..aku xle pakse sgt anak tekak aku.kesian.
46)tempe..aduh!sodap
-huish!y nih pon anak kpd tekak aku xle trime jugak.unreasonable.
47)aku sgt minat kete saGa!!!! SE tau
-betol!tlg belikan 1bijik..1je..plezzzz....
48)ramai org engat aku neh anak sulung
-ingatan orang2 tuh salah.
49)sgt demand time shopping baju
-oh!adek lelakiku mmg xmo teman aku shopping lagi..serik agaknye..aku pon xtau..
50)aku baru abes pekse disaat ini
--hoorey!!!esok balik!!!

waktu post entri neh::2.31am jam kat labtop aku::

No comments: