Saturday, November 6, 2010

perlu ke?..

oh!..hari itu makin mendekat...exam? sudah semestinya makin dekat.tp bukan itu y ak sedang pkirkan.birthday beliau makin dekat..apa perlu aku wish kali nih..

erm,mengikut tahun2 terdahulu ..op cos la..


epi birthday...moge pjg umo..dan terus send ke no.hp beliau... balasannya, spt biase terima kasih..


xpela, aku pon xmengharapkan sgt pembalasan dri beliau..dari jauh ,as a frenz *kalo la beliau masih menganggap aku kawan*, aku doakan beliau sentiase sihat walafiat,bahagia dan sentiasa berada bawah naunganNya..amin~

tp dah setiap tahun wish bnd y same.aku y menaip msg pon terase kebosanannya..kali nih ape ye nak wish.

actually, beliau ttap wish aku setiap tahun bile DOB aku mnjelma..tibe2 ak rase bersyukur adanya
date of born nih. kalo xde, aku rase xde bnd dah y dpt menghubungkan kami.~~ehh,aku sdg mode sedih ke???~

haha..xdela..bnd dah lepas,biakan berlalu.kte jdikan buku sejarah yek..utk sylabus 2020..^_^..
tp xpe la, myb kali ni aku nak create ayat canggih sket khas utk beliau...tp xle published lg..nt basi sblm expired date nye..xbole2...comin soon,insya Allah aku kongsi..

ok2...aku pon sdg berfikir lagi nih...ok,terus berfikir dan berfikir!..^_^

mode; tibe2 terpandangkan kuntuman bunga y arwah buatkan utk letak kat dress aku..Ya Allah!tabahkan hati hambaMu ini.

No comments: