Thursday, September 29, 2011

barakallahulakuma...:)

aku xmo intro panjang3.sbb nanti isi entah ke mana.sbb aku kuat merapu..

nak bercerita pasal sorang kakak nih..k.kauthar...comel n ramah orangnya..

aku n dia nih pon pernah ade wireless connection..citenye begini,

hari tuh,aku xtau kenapa..asyik teringat namanye aje..duk terbayang3 muka beliau..aku pon biarkanlah..tibe3,sampai 1 hari tuh,ade sorang kakak tuh bagitau..

'aida, k.kauthar nak jumpa awk..dia ckp awak masuk dlm mimpi dia!'...wahaaa..betol! no wonder la aku duk teringat3 kat dia...dia pon duk igtkan aku..wireless tuh wujudkan??kan?kan?..xcaye??.,,,xcaye,sudah..


ok.dah...sampai situ je cite pasal wireless..nak masuk bab lain lak.
sampai lah satu ketika tuh, k.huda bgtau...k.kauthar dah nak kawen..ha?! terkejut sguh! xsangka..

"dgn sape?"

"dia pon xkenal lelaki tuh,family sama family arrange"

"alhamdulillah..tentu lelaki tuh baik kan.cocok ngn k.kauthar"

pastuh,aku dan geng3 lain mau p tgok majlis akad nikah di banting..sekali ngn open house umah k.huda...tp apakan daya,ktorang sesat...sbb aku la drivernye dan aku mmg bute jalan!..so,lambatla smpai banting..xsempat p tgok k.kauthar..terus p umah k.huda..


kat umah k.huda.....


k.huda bg kamera nya..tgok majlis yg aku xdpat pegi tuh...tgok gamba pon jadi ler..

"oh Allah"

lelaki dalam gambar tuh senior skolah aku ler..aku kenai..tp kompem dia tak kenai aku...huahua..

then, terus terdetik kat hati aku.

'perempuan yg baik utk lelaki yg baik & begitulah sebaliknya'...
......janji Allah benar....






jauh di sudut pemikiran aku....'keciknye dunia!'

No comments: