Tuesday, September 4, 2012

dulu punya cerita

Assalamualaikum wbt =)

ehem. ehem.. soundcheck. soundcheck. ehemmmm..dah lama benOr rasa takhapdate ini blOg. tup3! dah abes belaja dah.

 alhamdulillah, dengan keluarnya result final sem 8 baru3 nih, maka secara official, status bertukar. status; bergraduat. syukur sangat3. =)

 ramai yang mendoakan aku. yang aku tahu, dan juga yang aku tak tahu. hanya Allah yang mampu membalas jasa dan doa kalian. jazakillah. kalau di ingat-ingat balik. kesusahan dan kepayahan untuk menyiapkan fyp (final year project) macam tak percaya. aku mampu buat berkat doa orang3 sekeliling. khasnya, ummi.

 time aku tensen, ummi lah penghibur. bergayut lah dengan ummi berjam3. banyak kali lah macam tuh. sebab aku selalu tensen. nak cerita kat kawan3, kawan3 pun punyai masalah dan mungkin tahap ketensenan mereka lagi tinggi dari aku.

 tapi, tapi.. yang aku paling salute kawan3 aku, mereka tetap berikan senyuman walaupun tensen ngan FYP masing3. dan..dan.. bertapa 'power'nya senyuman dorang, boleh buat aku lupa sekejap masalah FYP aku. woha!


 nota kaki; AKU RINDUKAN MEREKA sebenarnya. sObs.sObs.. itu aje entry aku kali nih. wassalam ='(

No comments: