Friday, February 10, 2012

azam di umur baru

wishlist tahun nih sebenarnya banyak! sampai xtau nak start tulis dari mana.

pertama-tamanya...aku nak buang bahasa sarkastik yang aku terbiasa guna. pedih woo sape kena.. tapi itulaa..makin nak buang makin kerap plak guna. syuh3! pegilaa sarkastik oii.aku da xnak buat org sentap walaupun aku bercakap dalam erti kejujuran (erk?.mcm dialog vanilla coklat la plop)

kedua-duanya.. eden.nak simpan tentang perkara yang eden tau ataupun tertau, tau dengan tak sengaja. melainkan perkara tuh membawa kebaikan. eden ngak mau memberi saham buruk kat orang. p duk nyampai3 cerita. takot ler. ngak mau begitu. sebelum pape yg lebih buruk terjadi (spt fitnah, umpatan atau cacian) baik diamkan aje walaupun tau cerita tersebut.

haa..dua ni jelaa setakat nih aku nak istiqamah. kena kuat wooo..sebab aku nih pompuan. suka bercakap + banyak. (baik jadi pendiam sebenarnya, kurang dosa)


nota kaki:

susah jgk ye nak tanggalkan sisa-sisa jahiliah dalam diri. buat sahabat3 di luar sana, doakan aku. doakan aku istiqamah.. insya Allah. ameen3...