Wednesday, February 8, 2012

fyP

baca balik tajuk pon bole tensen! ..fyp, stand for 'final year project'. dan sbb fyp lah aku bersama3 kawan3 yang lain masih berada di kolej walaupun ketika cuti sem (detik ini).

:doakan kami punya projek berjalan dengan lancar ,ye. insya Allah..:

sampai satu tahap, kalau ada projek tak smooth, aku cuma fikir satu perkara. nak balik! seriusly,... mau tenang fikiran mungkin. dan perkara kedua, nak kahwin! ntahpapentah. asal tensen, itu laa perkara yang boleh pikir. dan pas kepala normal sket, pandai3 lah aku handle ketensenan aku tuh mengikut akal dan iman yang tipis.

tapi serius,kali ini, stuck lagi. tak cukup bikar. dan seterusnya,aku hanya pikir, mau balik! balik ganu laa. balik!

sampai satu tahap, aku da boleh bt hipotesis untuk diri sendiri

:semakin tua, semakin homesick:

ntahpapentah.


nota kaki:
asal kalo aku tgok someone tuh aku rasa sebak + nak nanges.kenapa ye?..tapi, seperti biasa, aku diberikan kelebihan muka ngak bole menunjukkan riak ataupun perasaan kat hati. muka aku steady gitu je. sedeh ke, gembira ke, berdebor ke, apa-apa laa yang berkaitan dengan perasaan.

tapi, serius,tgok 'dia' aku rasa mau nangis. mungkin masa tuh,minda bawah sedar aku sedang berjalan....

bai, assalamualaikum.. =)

No comments: