Friday, February 25, 2011

tulis...tulis..

ntah..aku pon tatau nak tulis ape sbenarnye...byk sgt bnde nak dicerita..tp last2 y tinggal zero..:)

drpd cerita pasal kem yang aku pergi minggu lpas,sampai lah kes kejadian di uPm y harmoni dengan ladangladang nih...aish!byk sungguh cerita aku..

yang kat kem...adoi! bezz nye kem tuh,tahap karma paling tinggi..hari2 kitorang nangis..setiap slotnye mempunyai input n isi yang mendalam..drpd hubungan sesama manusia sampailah hubungan dgn Allah..

niat dihati, aku mau serapkan kem nih utk adik2 1st year daftar utk next batch..bkn ape,bg aku,program nih amat bermanfaat..disamping diserap dlm jiwa adikadik baru dengan ilmu sepanjang masa,utk ilmu rohani, aku rasa xdak masalah..tp xtau la mcm mana..itu cdgn jela dlu...ape2 pon,kena tgu next organisation dulu..pape hal,terus bole bincang,,..

pape pon...kne tguuuu...

No comments: